7.28.2022

Hohori Evleniyor :)

 


Hiç öyle uzun zamandır yoktum muhabbetine girmeyeceğim. Daha önce çok yaptım bu muhabbeti. Kendim de sıkıldım bu muhabbetten açıkçası. Evet evet başlık doğru..

 Hayatımın akışında güzel değişiklikler oldu 😄 Hani öyle nasıl tanıştık evliliğe nasıl karar verdim gibi şeyleri sonraları anlatırım tabii hikaye olarak 😉 24 Eylüle az bi zaman kaldı. Miladımızın dönümü olacak. 

Şu zamanda düğün hazırlığında olanlara Rabbim yardım etsin. Hem güzel hem çok güzel hem de yorucu bir süreç işin içine girince çok daha iyi anlıyor insan. 

Uzun süre yoktum kim kaldı bloggerlardan bilmiyorum geri kesin dönüş yaptığımda ancak öğreneceğim bir bakarsınız döndüğümde blogumun seyrinde bir kaç değişiklikte yaparım. Ufak bi planım var uygulayama kaldı sıra 😄

Blogger arkadaşlarımı özledim 🤗 şimdilik hoşçakalın ama ben ancak ekim gibi gelirim diye düşünüyorum 😊 

8 yorum:

Persephone dedi ki...

Hayırlı olsun. Mutluluğunuz daim olsun. Sevgler….

dlkgzr dedi ki...

tebrik ederim , bir ömür mutluluklar ...

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum.

Vakt-i Dem dedi ki...

Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin :)

Bayan Hohori dedi ki...

Persephone;
Çok teşekkür ederim. Sevgiler benden ☺

Bayan Hohori dedi ki...

Dlkgzr;
Teşekkür ederim 🙂 Amin inşallah🤗

Bayan Hohori dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest
Çok teşekkür ederim 😊😊

Bayan Hohori dedi ki...

Vakt-i Dem;
Teşekkürler 🙂 İnşallah

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli:)
Link paylaşılan yorumlar yayınlanmayacaktır..

 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon