8.08.2018

Bize Kendini Anlat



                   kendin ol ile ilgili görsel sonucu


Yine yinelediğim, tekrara düştüğüm artık benimle özdeşleşmiş hale gelen bir kalem körelme olayı hala devam etmekte.. Öyle ki eğer ilk yazdığım " Herkese Merhaba!" klişesi ile devam edecektim.. 
-Hayır tabii ki de kötü değil ama devam eden cümlelerim abes oluyordu :)) ( iç sesim )

Biliyorsunuz artık neden uzun süre buralarda olmadığımı. Bir KPSS süreci içindeydim ve bu süre içinde herhangi bir hobi ile ilgilenmekten kaçındım. Şimdi ise dönüş vakti diyip hali hazırda yazı yokken çok uzun zaman önce beni yaptığı mim ile etiketleyen Beytullah Poyraz' a hem teşekkür ediyorum hem de bu kadar geciktiğim için özür diliyorum.. Bu mim aslında yazı yazmaya başlamam (tekrardan) için bir vesile oldu.

8.06.2018

Ahmak Tilki (!) Tekrar


Arkadaşlar uzun zamandır yoktum ve artık geri dönme vakti geldi. ben yani hikaye yazana kadar daha doğrusu yazabilene kadar ( inşallah kısa sürede) yazdıklarımı tekrar paylaşım yapacağım.. Bu arada beni İnstagramdan takip ederseniz sevinirim. geri dönüş yapacağım mutlaka.. Bu arada gelen yorumlara bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim..



Mevsimlerden dört mevsim bugünlerde.. Yaşadığımı değil de hissettiklerimi yaşıyorum.. Koca evde şu rutubetli küçük odaya dünyamı sığdırdım. Camın kenarında duran yatağım darmadağınık.. Üzerinde katlanmayı bekleyen bir yığın çamaşır.. Canım iş yapmak istemiyor.. Servis masasının en küçüğü, odamın kenarında kırık kristal kesme vazonun içindeki sahte çiçeklere değer katmış gibi gözüküyor.. O da sahte!

7.19.2018

KPSS



Bu hafta sonu sınavım var. Ondan sonra bloguma geri döneceğim. Yazı yazmaya yazmaya körelttim kendimi gibi geliyor bana... Bol dua edin olur mu!! KPSS ye girecek bütün blogcanlara BAŞARILAR!!

12.05.2017

Kurgusuz İstek


Öyle sarhoş! Bilinçli.. Ne istediğinin bilincinde olan bir sarhoşluk bu.. Ama kör.. Bu körlük görmekle ilgili değil.  Anlama yetisi desem o da değil. Şöyle isteksiz ama aniden gelen bi iç çekiş gibi. Hani derler ya kör bıçak diye.. Onun gibi.. bıçak işlev görse de zorlar ama bu zorluk bir çok olayı da beraberinde götürür. Onun gibi..  

11.20.2017

Camın Arkası


Her şey soyut bu odada. Soyutluğun içinden çıkagelmiş bu biçimsiz hikayeyi kim okuyacak dersiniz? Reellik..

Oda.. Parlak ve sessiz çığlığa hakim. Doluca hayallerle süslü yine bu boş oda.. Sıcak.. Ama mevsimlerden  kış. Somutluğun hakim olmadığı bu odanın camı size anlatacak bu hikayeyi.. 

10.27.2017

-1-





Kolay gibiydi her şey.. Öyle gözüküyordu.
Yanıltıcıydı her bir şey.

10.10.2017

Yeni Yetme Yazar



Elleri klavyede dans ediyordu yazmak için lakin tuşlara basmıyordu. Aklında tasarladığı hikayeyi yazıya dökemiyordu. Zihninde beliren hikayenin hayali görüntüsü gözlerinin önündeydi...
 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon