4.29.2020

Bir Bavul Meselesi

Öyle büyümüş ki içimizde ki yalnızlık,
Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz. 
Beklerken de yavaş yavaş ölmeyi seçmişiz.
                                            
                                           Cemal Süreya



Nereye koydun bavulumu söyle çabuk. İçine hırslarımı, umutlarımı, yarım kalmış hayallerim ve çalınmış mutlulukarımı koyacağım. Gideceğim... Gideceğim de öyle sessizde olmayacak gidişim.. Birilerinin gözüne soka soka, gösterişli bir tören yaparak gideceğim

Kımıldamayan kırık kanadımı tamir ettim. Uçacağım. Zihnimdeki yoksul sırlarıma doğru... Bastırılmış duygularımı artık özgür bıraktım. Dağ bayır, sokak, kıyı köşe.. Her yere saçtım onları.

Dilim lâl. Gerçek olmayana...
Zaafında kaybolup, bencilliğinde hapsolana, birilerinin mutsuzluğundan mutlu olana, bir fotoğraftaki sahte gülümseyişin ardında ki o gözlerin gerçekliğini kimse görmüyor.

Dilim lâl. Kulaklarım sağır, gözüm kör, duygularım yok.
Hissiz kaldım gerçek olmayana..

Bir sonbaharın hüznü var omuzlarımda
Kışın soğukluğu ile sarsılıyorum adeta
Gri puslu bir gün ve
Ben dolu bavulumla yola koyuldum.
Gidiyorum!
Gidiyorum.


16 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

Gidiyorum gidiyorum bilinmez bir yolun sessizliğinde gidiyorum gidiyorum.... Gönlüne sağlık canım benim ne güzel satırlar dökülmüş... sevgiler

Bayan Hohori dedi ki...

Sessizkaldım yorumunla tat kattın teşekkürler :)

deeptone dedi ki...

iyidir iyidir arada gitmek lazııım, hüzünlü ve güzel yazmışsın yineee :)

Bayan Hohori dedi ki...

Deeptone
Gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak :)) Teşekkürler

deeptone dedi ki...

son yazımdasııın :)

Adsız dedi ki...

Bende gitmek istiyorum çooook uzaklara...

BLoG BeYi dedi ki...

Uzun zamandır görmüyordum senin bloğu hatta yıl diyebilirim. Bayağıdan beri ben yoktum zaten yeni geldim ve bir gazetede gördüm baktım buradasınız. :) Tekrardan bol bol ziyarete gelirim :)

Bayan Hohori dedi ki...

Deeptone ; çok tatlısın deep, teşekkür ederim

Bayan Hohori dedi ki...

Hayalleri Yaşamak, ismin çok güzel. Keşke hayalleri yaşasak..

Bayan Hohori dedi ki...

Blog Beyi; tekrar hoşgeldin. Evet uzun zamandır pek aktif değildim. Hoşgeldin ☺

Bayan Hohori dedi ki...

Blog Beyi; Çok sevinirim :)

Kalem dedi ki...

Harika kalemine emegine eline saglık kardeşim

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Gittiğiniz yerlere bizden de selamlar götürün.

Aprovecha La Vida Cada Día dedi ki...

Hello!
Your blog is so beautiful. I really like it.
Follow for follow? I already follow you.
My blog: https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
¡Kisses from Aprovecha La Vida Cada Día !

Bayan Hohori dedi ki...

Kalem;
Çok teşekkür ederim😊

Bayan Hohori dedi ki...

ReHiTu
Ve aleyküm selam 😄

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli:)
Link paylaşılan yorumlar yayınlanmayacaktır..

 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon