10.04.2020

Haydi Sohbete :)

 


Bugün her zamankinden farksız geçti.. Güldüm, yeri geldi kızdım yeri geldi öfkelendim.. Artık uyandığımda bugün ne gibi sürprizler bekliyor diye düşünmeden edemiyorum. Sabah zihin sporu oldu bu galiba... Kıskıvrak ele geçirilmiş ama çırpınmaktan da asla vazgeçmeyen o şey modundayım. ŞEY.. Hani ne olduğunu bilirsinde isim koyamazsın ve "şey" dersin sadece.. O şeyler gittikçe artıyor bende.. Yani isim koyamamak değilde o ismi yaftalamaktan utanıyorum kendimce sanırım. Ama neyse diyorum sonra.. DEĞMEZ! Gerçekten değmiyormuş...

Kırık kalbin satırları değil bunlar aslında. İçinde öfke barındıran umursamaz bir tavır desem saçma gelecek.. Umursamaz ise bunları ne yazdırdı dimi.. Sonra boşver diyorum, ne kazandın da ne kaybedeceksin.. Biraz keşke katıyorum o örüntülediğim hayatın ilmeklerine.. Pişmanlık değilde hayıflanmak bu.. 

Keşke hep o çocuk masumluğunda kalsak da bize dayatılan bu lanet kirleri hiç anlamasaydık. NEDEN BÜYÜDÜKÇE HAYATIN ETEKLERİNE BULAŞMIŞ KİRE KENDİ RIZAMIZLA BULAŞIYORUZ?   Sen/ben dili arasında ki o değişimden sonra gelen bencillik duygusu mu bu? Yamacımıza katık ettiğimiz o nice sevginin vebali ile kavrulduğumuzda mı son bulacak bu çehredeki hüzün...

Bilinmez! Bilinir mi yoksa? 

Bilinen bir şey var ki ruhta alevlenen kendini tanıma evresi bence.. Kendini tanımak olarak adlandırdım ben ama aslen öyle değil. Bir nevi artık ne hali varsa görsün deyip bazı kişileri hayatınızdan çıkarma evresi... Bu arkadaş olur akraba olur vb. Siz ne olarak derseniz.. Tanıdığım dediğin o varlığı aslında yeni yeni tanıdığınızı fark edersiniz de kendinize kızarsınız. 

Soğuk su da işe yaramaz hani :)) Ben sohbet dedim ama sohbetten çıktı  gibi :)) Hohori usulca kalemi bırakıp uzaklaştı oradan... vınnnnn

9 yorum:

Bayan Hohori dedi ki...

Taşmadan eteklerimizdeki taşları bizim dökmemiz lazım ki fırtına yıkmasın.. Yine zararı bize dokunuyor maalesef... Umarım dediğiniz gibi olur ve hayatımızdaki eğreltiler bir an önce düzene girer ve yolumuzda ki taşlar çekilir.. Güzel ve içten yorumun için teşekkürler.. Sevgiler benden size :)

Gizli Özne dedi ki...

Değmediğini anladığımız an böyle dumur oluyoruz her şeye, sonrasında iyi ki diyoruz. Çürükleri ayıklama vakti gelmiş Bayan Hohori, hayatımızda iyi ki lerin artması dileğiyle :)

Bayan Hohori dedi ki...

DUMUR OLDUKTAN SONRA AKILLANMA EVRESİ DAHA AYRI BİR DURUM.. AMA DEDİĞİNİZ GİBİ İYİ Kİ DEDİKLERİMİZ ARTMASI DİLEĞİYLE. TEŞEKKÜRLER :)

Burcu Odacı dedi ki...

Piraye Erdogan'ın Seyir adlı kitabını tavsiye ederim. Olaylara bakış açınızı değiştirebilir. Roman ve hem size yol gösteriyor hem de zevkle okunuyor.
Ben çok severek ve öğrenerek okudum. Katkısı olduğunu düşünüyorum.

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Tum bu anlattıkların belli bir yaşa gelmiş olan her insanin ulaşması gereken olgunluk bence.. yüreğine sağlık. Artik sizi takipte olacağım. Sevgiler bıraktım buraya, vinnn.

Bayan Hohori dedi ki...

Burcu Odacı;
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, not aldım en kısa sürede alıp okuyacağım :)

Bayan Hohori dedi ki...

bigudili anne blogger;
Olgunluğa erişmek için bir takım yaşanmışlıklar ve bedeller gerekiyor elbet.. Teşekkürler :)))

deeptone dedi ki...

aman iyidir insanları hayatından çıkarmak. çocuk masumluğu ah ya en çok o lazım bu dünyaya :)

Bayan Hohori dedi ki...

deeptone;
dünyaya, ne de güzel dedin aslıda, tüm insanlığa diye..
bazı insanları hayatımıza aldığımız gibi bazılarını da çıkartmak gerekiyormuş deep :)

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli:)
Link paylaşılan yorumlar yayınlanmayacaktır..

 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon