7.27.2020

Cem Karaca-İşte Geldik Gidiyoruz





Bir çiviyi çakar gibi
Vura vura günlere
Bir çiviyi çakar gibi
Vura vura günlere
Dört nala gidiyoruz
Dört nala gidiyoruz
Bizi bekleyen yere
Bizi bekleyen yere
Dört nala gidiyoruz
Dört nala gidiyoruz
Bizi bekleyen yere
Bizi bekleyen yere
Halimize şükran mı
İsyan mı etmeli?
Bütün ömür bir rüyaysa
Uyanıp kalkmamalı mı?
Bütün ömür bir rüyaysa
Bütün ömür bir rüyaysa
Uyanıp kalkmamalı mı?
İşte geldik gidiyoruz
Bilinmez bir diyara
İşte geldik gidiyoruz
Bilinmez bir diyara
Eskiden karpuz idik
Şimdi döndük biz hıyara
İşte geldik gidiyoruz
Bilinmez bir diyara
İşte geldik gidiyoruz
Bilinmez bir diyara
Eskiden karpuz idik
Şimdi döndük biz hıyara
Bir ayvayı dişler gibi
Isır ısır ömrümüzü
Bir ayvayı dişler gibi
Isır ısır ömrümüzü
Bir girdapta dönüyoruz
Bir girdapta dönüyoruz
Yaşamadan


Bu şarkıyı benim ilk defa bu sabah dinlemem. Evet bunun üzüntüsünü yaşadım bugün. Nasıl olur yaaa diye hayıfladım ben, nasıl olurda daha önce değil de bugün.. Sözlere vuruldum.. Hani öyle olunmayacak cümleler de değil yani.. Sİzlerle paylaşmak istedim. Keyifli dinlemeler :)

10 yorum:

nar Kırmızı dedi ki...

ben de ilk defa dinliyorum, yalnız değlsin.

tülin dedi ki...

Dinledim ve ben hatırlamadım, oğlum ezbere söyledi.

Bayan Hohori dedi ki...

Nar kırmızı;
Sevindim :))

Bayan Hohori dedi ki...

Tülin;
Ne güzel ezbere biliyor. Siz de sevmişsinizdir umarım:) bugün dinlediğim tek şarkı

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben biliyordum ancak ilk defa sözleriyle birlikte söylenilenleri daha net anlamış oldum.

Bayan Hohori dedi ki...

ReHiTu;
Tekrardan dinlemenize vesile oldum :)

deeptone dedi ki...

karpuzduk hıyar olduk diyo :)

Bayan Hohori dedi ki...

deeptone;
:) güzel diyo

maviye iz süren dedi ki...

hayatın çelişkili hallerini nasıl güzel anlatmış :)
yüreğine sağlık..

burcu dedi ki...

güzel şarkı severim, cem karaca'nın ses tonu çok başka.

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli:)
Link paylaşılan yorumlar yayınlanmayacaktır..

 

BAYAN HOHORİ YAZIYOR. Published @ 2014 by Ipietoon